Hi, what are you looking for?

Misteri

“Macam Diseret” – Gadis Pelik Terjumpa Kesan Darah Misteri Buat Netizen Seram


Sertai Telegram @KampungMamak untuk kemaskini terpantas.

Bagi segelintir orang ada yang tidak mengambil pusing soal makhluk halus walau ada disebut penciptaannya dalam Al-Quran.

Ada yang berpendapat tidak penting, tak masuk akal dan pelbagai lagi sebab untuk menidakkannya. Namun hakikatnya, kita tidak dapat lari daripada membicarakan soal ini.

Tular di media sosial, seorang pengguna Twitter memuat naik hantaran beserta gambar yang menunjukkan kesan tompokan darah yang didakwa muncul secara tiba-tiba di rumahnya baru-baru ini.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Menerusi perkongsian di Twitter @ddgafdat, perkara itu mula disedari olehnya ketika bangun pagi dan telah menimbulkan tanda tanya apabila darah yang ditemui bukan miliknya.

“Bangun pagi tadi aku nampak darah ni aku ingat ni darah haid ke apa tapi bila cek bukan.

“Lepastu, sebab dia nampak kesan macam tangan , aku lihat tangan dan kaki aku tetapi tiada apa-apa.

Advertisement. Scroll to continue reading.

“Kesan darah tu ada di lantai dan seperti diseret ke bawah katil,” katanya.

Apa yang lebih misteri, kesan darah itu juga bukan milik haiwan atau serangga kerana dia tidak mempunyai sebarang binatang peliharaan. Tambahan pula, kesan darah itu juga kelihatan agak besar.

“Kalau nak cakap kucing tangkap tikus atau tikus mati adalah tidak masuk akal sebab rumah aku tak ada kucing dan tikus.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Tambahnya lagi, keluarganya juga tidak mengalami sebarang luka dan datang haid pada hari kejadian. Dia juga sudah pastikan dirinya tidak mengalami sebarang luka yang membawa pertumpahan darah.

Menerusi hantaran yang sama, dia mengatakan jarinya mengalami sedikit kesan namun tidak berasa sakit.

Kesan Darah Misteri Makhluk Ghaib

Kesan Darah Misteri Makhluk Ghaib

Perkongsian itu telah membuatkan rata-rata netizen berasa seram dengan situasi itu. Ada juga yang berkongsi pengalaman pernah mengalami kejadian yang sama.

Advertisement. Scroll to continue reading.

“Saya nak kongsi sikit pengalaman saya ‘bersihkan’ rumah. Kena azankan kat tengah-tengah rumah. Buat tiga hari berturut.”

“Rasa macam pernah kena tapi selamba aku cuci, lepas tu pernah masa tengah tidur bau busuk sangat. Ingatkan jiran tak buang sampah, rupanya itu tanda ada ‘benda’ perhati kita. Kalau tiba-tiba bau busuk buat tak tau saja.”

“Dulu pernah jadi juga dekat rumah kampung. Kami bangun pagi tu tengok ada darah dekat depan pintu (dalam rumah). Kesan jari macam ni lepas tu ada darah menitik-nitik. Cari punca taktau dari mana dan taktau kemana dia hilang.”

Advertisement. Scroll to continue reading.

Menurut gadis tersebut, dia tidak dapat mengesahkan kejadian yang berlaku adalah daripada makhluk halusmakhluk halus atau tidak. Namun, perkara ini telah membuatkannya rasa insaf dan menganggap ia sebagai peringatan diri agar tidak sentiasa lalai dengan dunia.

Sumber: Twitter @ddgafdat

Advertisement. Scroll to continue reading.

Teruskan Membaca

Mamak News

0 Sertai @KampungMamak untuk kemaskini terpantas. Berlaku sedikit kekeliruan di kalangan umat Islam yang sering menggunakan khidmat penghantaran makanan dan membuat pembayaran secara atas...

Mamak News

0 Sertai @KampungMamak untuk kemaskini terpantas. Artikel ini diolah & diterbitkan ke Siakap Keli dengan kebenaran dari sumber asal. Pada tahun 2006, kita menyaksikan...

Mamak News

0 Sertai @KampungMamak untuk kemaskini terpantas. PETALING JAYA – Seorang pengguna berkongsi kejadian malang menimpa dirinya apabila mi sup yang dimakannya di sebuah kedai...

Mamak News

3s Sertai @KampungMamak untuk kemaskini terpantas. BAITULMUQADDIS: Angka 2022 merupakan tahun paling berdarah untuk rakyat Palestin sejak 2015 apabila mereka terus menjadi mangsa tembakan...

Advertisement
KampungMamak.com We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications