Hi, what are you looking for?

| Kampungmamakcom

Mamak News

[VIDEO] Lelaki, anak-anak kemas barang di pejabat arwah isteri undang sebak


PETALING JAYA – Kelibat seorang lelaki bersama anak-anak yang sedang mengemas barang peninggalan arwah isterinya di pejabat mengundang sebak orang ramai.

Menerusi perkongsian video Shida Syaril di TikTok, arwah merupakan sahabat baiknya yang meninggal dunia secara tiba-tiba sehingga meruntun hati semua.

“Hari ni suami dan anak-anak kau datang kemas tempat kau beb. Sedih sangat kami bila tengok anak-anak kau mengemas barang-barang kau masuk dalam kotak.

Advertisement. Scroll to continue reading.

“Aku doakan semoga kau ditempatkan di kalangan orang beriman,” katanya pada kapsyen video tersebut.

Dalam masa sama, ada dalam kalangan pengguna turut berkongsi pengalaman sama selepas kehilangan orang tersayang.

“Ingat kat mak, kami pun adik-beradik kemas meja mak lepas mak meninggal. Mak cikgu sekolah rendah, semua cikgu-cikgu menangis masa tengok kami tengah kemas barang tu,” kata Nurul Khairah.

Advertisement. Scroll to continue reading.

“Sampai sekarang barang-barang arwah suami saya masih dalam kotak. Kawan arwah suami tolong kemas dan hantar ke rumah. Saya belum ada kekuatan untuk tengok barang-barang tu,” kongsi @MamiAliSonic.

“Dulu saya minta kawan-kawan ofis arwah suami tolong kemaskan. Saya tak kuat nak pergi ke meja dia. Lalu pun saya dah menangis,” ujar Sitiruzanah pula. – KOSMO! ONLINE

@shidasyaril Masih terasa kehilangannya. Pergi dihari yg baik. #alfatihah #fyp #07072023 #NorainiGhani ♬ Salam Terakhir – Dato’ Sudirman


Sumber: Kosmo Online

Advertisement. Scroll to continue reading.
Advertisement

Trending

Teruskan Membaca

Sukan

3s SHAH ALAM – Kemenangan Malaysia melangkah ke pentas separuh akhir Kejohanan Badminton Berpasukan Asia (BATC) 2024 terpaksa dibayar harga mahal apabila kedua pemain...

Hiburan

3s PETALING JAYA – Isteri kepada pelawak Shuib, Watie Hanifiah mendedahkan sikap berdegil enggan mendengar nasihat suami mengakibatkannya menjadi mangsa scammer dengan kerugian mencecah...

Sukan

0 SHAH ALAM – Skuad badminton negara menepati ramalan mara ke pentas separuh akhir Kejohanan Badminton Berpasukan Asia (BATC) 2024 selepas bangkit mengatasi Singapura...

Hiburan

3s PETALING JAYA – Bertahun menyimpan hasrat untuk memiliki perniagaan sendiri, aktor Zahiril Adzim bersyukur merealisasikan impian apabila membuka sebuah butik sebagai persediaan bersara...

Advertisement