Hi, what are you looking for?

| Kampungmamakcom
#image_title

Hiburan

[VIDEO] Temu bual Caprice buat saya nampak bodoh – Fatiya Latiff


PETALING JAYA – Pelakon sensasi Fatiya Latiff berang dengan aktivis kemanusiaan Caprice yang didakwa sengaja memburuk-burukan dirinya dalam satu temu bual sebelum ini.

Fatiya atau nama sebenarnya, Nur Fathia Abdul Latiff, 37, berkata, temu bual tersebut disunting secara berat sebelah dan hanya menampakkan dia sebagai seorang yang kurang cerdik.

“Si apek (Caprice) bukan betul sangat pun. Itu memang makanan dia (temu bual) orang. Tanya soalan-soalan ‘anjir’.

Advertisement. Scroll to continue reading.

“Kemudian, hanya muat naik yang nampak kita bodoh je. Caprice temu bual saya tapi tak muat naik keseluruhan wawancara.

“Dia cut cut (potong-potong), kan? Kurang ajar Caprice tu,” jelas pelakon yang cukup dikenali menerusi drama rantaian, Ariana Rose itu.

Ujar Fatiya lagi, dia tidak berpuas hati dengan hasil temu bual terbabit yang terang-terang menampakkan dirinya individu bermasalah.

“Dia muat naik bahagian yang dia nampak okey, yang saya jawab lawan dia balik sebab dia salah tiada pula dia nak kongsi,” katanya.

Dalam pada itu, Fatiya yang kini berada di Jepun turut menyindir seorang wanita ingin kelihatan sepertinya yang bergigi taring.

Advertisement. Scroll to continue reading.

“Perasan tak, ada minah ini dia buat gigi taring, buruk gila tau! Dia ingat dia hot lah tu.

“Saya natural lagi ada gigi taring. Nak jadi macam sayalah tu? Lepas itu dia selalu bermegah-megah yang saya nak jadi macam dia. Kalau kau lawa tak apa juga, ni muka kau pun dan macam pengemis Turki,” kata Fatiya.

Difahamkan, sindiran itu dikatakan ditujukan kepada pelakon Zarina Anjoulie yang pernah berkawan rapat dengannya.

Terdahulu, Fatiya mengejutkan ramai apabila menyerang rakan selebriti tanah air secara bertubi-tubi dengan membongkar kisah lama dan bercerita buruk mengenai mereka sementelah melarikan diri ke Jepun selepas berbuat demikian.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Antara selebriti yang menjadi mangsa kritikannya adalah Aiman Hakim, Zahirah Macwilson dan Zarina Anjoulie. – KOSMO! ONLINE

@murahrezekiisoofiyya Caprice interview ai.. Kuang aja caprice tu! #fyp #fypシ #fypシ゚viral #fypage #fyppppppppppppppppppppppp #fypviral #fypviralシ #fypviraltiktok🖤シ゚☆♡ #fypdongggggggg #fypdong #fypdonggggggg #fathia #fathialatif #fatiyalatiff #fathialatiffzarinaanjoulie #fathialatifflivegaduh ♬ original sound – MurahRezeki Soofiyya


Sumber: Kosmo Online

Advertisement

Trending

Teruskan Membaca

Sukan

3s SHAH ALAM – Kemenangan Malaysia melangkah ke pentas separuh akhir Kejohanan Badminton Berpasukan Asia (BATC) 2024 terpaksa dibayar harga mahal apabila kedua pemain...

Hiburan

3s PETALING JAYA – Isteri kepada pelawak Shuib, Watie Hanifiah mendedahkan sikap berdegil enggan mendengar nasihat suami mengakibatkannya menjadi mangsa scammer dengan kerugian mencecah...

Sukan

0 SHAH ALAM – Skuad badminton negara menepati ramalan mara ke pentas separuh akhir Kejohanan Badminton Berpasukan Asia (BATC) 2024 selepas bangkit mengatasi Singapura...

Hiburan

3s PETALING JAYA – Bertahun menyimpan hasrat untuk memiliki perniagaan sendiri, aktor Zahiril Adzim bersyukur merealisasikan impian apabila membuka sebuah butik sebagai persediaan bersara...

Advertisement